1. آرمان ، حمیدرضا . « نقش واسطهای ترجیحات فکری ندهرمان در تأثیر سبکهای یادگیری کلب بر خودتنظیمی یادگیری در دانشجویان» رویکردهای نوین آموزشی 15 (1399): 103-14. doi: 10.22108/NEA.2020.111197.1233
2. آصفی، مازیار و صفا سلخی خسرقی.«ارائۀ الگویی برای افزایش خلاقیت در آموزش کارگاههای طراحی رشته مهندسی معماری» فصلنامه آموزش مهندسی ایران 19 (1396): 67-87.doi: 10.22047/ijee.2017.65797.1417
3. جان ، کوان. کتاب آموزش برپایه تفکر خلاق شیوه های تفکر و خلاقیت در تدریس انتشارات ثامن الحج (1386).
4. حائری زاده ، لیلی و خیریه بیگم محمدحسین. تفکر خلاق و حل خلاقانه ی مسأله. نشر نی(1392).
5. خرمی، فواد ، امیر سعید محمودی و مصطفی مختاباد.«ارزیابی میزان خلاقیت و موفقیت تحصیلی دانشجویان معماری دانشگاه تهران از منظر ربعهای چهارگانۀ مغزی ند هرمان» مطالعات معماری ایران 10 (1400): 117-33. doi: 10.22052/JIAS.2022.111899
6. دانشجو ، خسرو، آرش حسینی علمداری و محمد معینی.«ارزیابی موفقیت آموزش معماری ایران بر ارتقا خلاقیت و تصور خلاق دانشجویان، مطالعه موردی: دانشگاه ملایر» فناوری آموزش 14 (1398): 189-97. doi: 10.22061/jte.2018.3861.1952
7. دیانیدردشتی، اکرم. «قرآن خلاقیت و نوآوری» بینات موسسه معارف اسلامی امام رضا علیه السلام 66 (1389): 48- 61.
8. رستگار، عباسعلی ، مهدی ملک دار و مهدی تاج الدین.«سنجش و ارزیابی میزان اثر بخشی سیستم آموزش بر سبک فکری براساس مدل ندهرمان» فناوری آموزش 6 (1390): 19-31. doi:10.22061/tej.2011.213
9. شعبانی، حسن . کتاب روشها و فنون تدریس : انتشارات سمت سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها (1402).
10. غنائی چمن آباد، علی، لیلا بیات مختار و سمیه بااخلاق.«بررسی رابطه سبک تفکر خلاقانه ربع مغزی D با سطح اثر بخشی مدیران آموزشی»چهارمین سمپوزیوم نوروپسیکولوژی ایران (1387).http://profdoc.um.ac.ir/paper-abstract-1013782.html
11. ناظمی، محمدرضا و حسن توزنده جانی . «بررسی رابطه سبک های یادگیری با تسلط ربع های مغزی و ویژگی های شخصیتی دانش آموزان دختر و پسر» (1397).http://repository.uma.ac.ir/id/eprint/10349
12. نیکول، دیوید و سیمون پیلینگ .تغییر آموزش معماری (به سوی یک نگرش نو در حرفه ای بودن) (1394).